Pagina's

zondag 4 januari 2015

Nog eens van 1-2-3

KLAAR!
Dit model sjaal maakte ik een poosje terug voor mezelf, maar vond al snel zijn weg naar iemand anders....
Onze vriendin en oppas had last van haar keel en voelde zich niet helemaal zo, zo.
Dus gaf ik haar de sjaal mee toen ze 's avonds naar huis ging.
De volgende dag hoorde ik al dat haar vriendin hem geweldig vond en dus vond er een berichtenuitwisseling plaats over kleuren en dat soort dingen.
En zo toog ik aan de slag voor nog een sjaal.
Wederom ging het van grote slagen snel klaar en was de sjaal 1-2-3 KLAAR!
Zie hier het resultaat (in een kleur die heel lastig te fotograferen was).

Liefs BY JM




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shawl. Mooi patroon.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaal! Ik heb het patroon 'gepint'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal! Ziet er heerlijk warm uit.

    BeantwoordenVerwijderen