Pagina's

zondag 11 januari 2015

Hoes voor laptop

Vanmiddag zocht ik een patroontje voor een laptophoes, deze vond ik bij Vachette.
Meetlint in de aanslag, stofjes op de tafel, vulling en tekenen maar.
In een goede drie kwartier zat alles in elkaar.
En kijk nu eens, een klusje wat al heel lang op mijn lijstje stond was zo klaar.
Het stofje kocht ik op Simsalabim en komt van Liesellove. Ik kocht het in september vorig jaar met de bedoeling er deze hoes van te maken en het moest een beetje manproef zijn, maar dat is met al deze wiskundige en scheikundige formules helemaal gelukt!!!
In de beschrijving werd de hoes gesloten met klittenband. Ik koos ervoor om de sluiting met kamsnaps te maken.
Als laatste voegde ik mijn vergeten label nog toe, dat was een beetje foefelen, maar het is gelukt en voegt nog een stoer accent toe.
Inmiddels is de lijst van hoezen weer gegroeid met een aantal verzoeken, werk aan de winkel dus!!

Groetjes BY JM

Patroon: Vachette
Buitenstof: Liesellove
Voering: Stoffenkoning





1 opmerking:

  1. Mooie hoes en wat een leuk stofje! In 3 kwartier?? Knap zeg. Dan ben je ook zo door die lijst heen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen