Pagina's

woensdag 31 december 2014

En toen was het stil......

heel lang stil voor mijn doen......
De maand december was een pittige maand hier, natuurlijk vanwege de drukte met Sint en Kerst, maar ook vanwege een operatie van onze oudste dochter net voor Sinterklaas, daarna een ziek jongetje en als klap op de vuurpijl mocht ik zelf ook met de nodige griepvirussen aan de slag en dat duurde langer als gedacht en gehoopt.
En toen was het dus stil......
Toch past stilte wel in de tijd van Kerst en Oud en Nieuw.
Maar ik ben blij dat ik me nu weer een stuk fitter voel en weer van me kan laten horen!! Iedereen weer redelijk opgeknapt en dus op naar een nieuw jaar!

Ondanks alle virussen telden de kinderen samen af tot kerst met deze adventskalender die ik eind november nog maakte, maar niet meer geblogd kreeg.




















































Ook deden we mee met de Kerstcreatie Route bij ons in de buurt. We maakten deze ster al half november naar een idee van 101 Woonideeën. En ook de letters stonden al geruime tijd beplakt klaar. De sterren van goudpapier er rondom vouwde ik naar een idee van Pinterest. Ik nam wat steviger papier en plakte daarop goud cadeaupapier en volgde verder de Pinterest handleiding.
De sterrenslinger zou je kunnen herkennen deze haakte ik vorig jaar in deze periode. Ik hoop dat de wandelaars van de route hebben genoten van alle creaties, zo ook die van ons!

Deze heeft manlief gemaakt en was enkel zwart wit beschikbaar
















En dan waren er nog wat projecten waar ik een apart bericht aan wilde besteden dus die zullen de komende dagen nog gaan volgen. Kortom er valt genoeg te melden in het nieuwe jaar!

Chalkbord art nagemaakt van een plaatje van Pinterest.





















Ik wens jullie allemaal een fijne Oudejaarsavond en een heel mooi en creatief 2015!!!

Liefs BY JM




7 opmerkingen:

  1. Hopelijk is iedereen er weer helemaal bovenop! Wat een leuke kerstcreaties heb je gemaakt. Een Kerstcreatieroute, da's leuk, zal wel druk geweest zijn!
    Voor jou en je gezin ook een mooi 2015 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, gelukkig voelt iedereen zich weer wat beter! Je laat mooie dingen zien, ik ben benieuwd naar wat je nog meer gemaakt hebt. Happy New Year !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een heel mooi & creatief 2015 voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gelukkig en gezond 2015 toegewenst. dat de creativiteit maar weer rijkelijk zal vloeien. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk al uit naar je blogposts de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een narigheid allemaal. Daarom een heel gelukkig en voorspoedig 2015 gewenst in goede gezondheid! Prachtige adventskalender hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben je weer opgeknapt!
    Die ster voor het raam vind ik helemaal geweldig, leuk idee voor volgend jaar!
    Wens jou en je gezin een heel goed, gezond en creatief nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen