Pagina's

vrijdag 7 november 2014

Voortgang omslagdoek..

Een tijdje terug begon ik aan deze omslagdoek.....
Inmiddels vorder ik gestaag. Iedere keer een paar randjes, niet te lang achter elkaar. Dit om kramp in handen, nek en schouder te voorkomen. Daarover heb ik dan ook een vraag aan jullie: gebruiken jullie ergonomische haaknaalden zoals die van Clover en helpen die je om een betere haakhouding aan te nemen? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Rest mij om verder nog een gezellig plaatje van mijn vorderingen te laten zien. En het dilemma van de combinatie kleuren.......

Liefs BY JM


1 opmerking:

  1. Je omslagdoek word erg mooi, lekker fel die kleur! Ik gebruik ondertussen clover amour ergonomische haaknaalden en ben er erg blij mee! Ik heb een vorm van reuma, dus moet erg uitkijken wat ik doe, want veel levert pijn op. Met deze naalden kan ik echt langer haken dan met andere naalden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen