Pagina's

zondag 16 november 2014

Creatieve literatuur

Hi hi de titel dekt gelijk de gehele lading.
Eindelijk kon ik dan mijn lang bewaarde verjaardagsbonnen inwisselen.
Het nieuwe boek van Clare Boeter en Saskia van der Laan en het nieuwe boek van Ingrid van Willenswaard heb ik mezelf cadeau gedaan. Samen met een aantal andere boeken liggen ze nu op mijn leesstapel.
En nu me laten inspireren en weer aan de slag gaan.
Nu wachten tot er zich een gelegenheid voor doet om weer wat boeken van mijn lijstje te kopen, wie weet wat de Heiligman brengt......

Liefs BY JM

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier van je nieuwe boeken en dat het je maar veel inspiratie mag geven!
    Je omslagdoek ziet er al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je nieuwe aanwinsten. Uuuuren leesplezier zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen