Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

Over de overtreffende trap

Het gaat in dit bericht over grote dikke bollen garen en een grote dikke bamboe haaknaald.
Dit alles was er nodig om in een zeer korte tijd een dikke en warmer dan warme col sjaal te haken.
Ofwel de overtreffende trap.

En het resultaat: warm, zacht en helemaal klaar voor de winter!
Het patroon vond ik op Pinterest. En haakte super makkelijk weg. Helaas had ik te weinig garen om het patroon 2 keer te haken, ik kwam tot 11/2. Maar daarom is hij niet minder warm!
Ik ben klaar voor de koude dagen die komen gaan! Al mag het van mij nog wel even zo als nu blijven!

Groetjes BY JM




5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, ziet er heerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sjaal zeg! Ik heb nog wel een vraagje voor je. Is het prettig om met zulke dikke wol te haken. En met zo'n dikke haaknaald? Is dat niet belastend voor je handen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het best oké gaan, en dat met een schouder die niet altijd helemaal mee wil....
      Soms wil het niet zo makkelijk glijden en moet je wat meer trekken. Maar dit garen was redelijk glad en gleed er dus redelijk doorheen.
      Enne tip die ik kreeg van de fysio, niet langer als een kwartier tot 20 minuten in dezelfde houding zitten, dan loop je minder risico op verkramping en blessures.

      Verwijderen
  3. Ziet er heerlijk comfortabel uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen