Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Ik beken.....

Een paar weken geleden zag het er onder mijn tafel zo uit.....
Hoog tijd om eens uit te mesten.




















Dat was zo gepiept, maar die werkjes in tasjes, dat zou mij nooit gebeuren en kijk nu eens......
Tja, dat is toch echt met de billen bloot gaan.
















Ik beken dat het er hier ook niet altijd zo gestroomlijnd aan toe gaat. Ik probeer erg mijn best te doen maar soms ontspoort het hier ook wel eens compleet op hobby gebied. Tijd om in te grijpen dus en een beslissing te nemen, maak ik het af, of haal ik het uit.
Ik besloot het eerste te doen en maakte het af. Het werk legde ik dus in het zicht zonder tasje eromheen.



















En kijk nu eens een mooie aanvulling op mijn herfstige kussens.















En nu op naar het volgende project, anders moet ik straks weer op de biechtstoel......

Liefs BY JM



7 opmerkingen:

  1. Ik beken ook schuld, maar het is ook allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat iedereen met een (handwerk)hobby dit soort hoekjes, tasjes en kastjes in huis heeft, het is allemaal zo leuk. Het resultaat mag er zijn zeg! Zeker erg blij nu dat je het hebt afgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Ik heb hier sinds kort (juni) ook tasjes met voor geknipte naaiwerkjes. Ondertussen al nieuwe begonnen. Ik wil ze nu echt afmaken voor dat Anne er nietmeer inpast. Maar zomer jurk nu nog is een beetje raar... Maar ik kan je zeggen dat de tasjes wel beter werken dan ergens maar neerleggen. Want ik ben al tijden een rokje en korte broek kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je deken is mooi! Wat voor steek gebruikte je daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De deken is gemaakt in de larkfootstich in gewoon Nederlands heet het de hanenpotensteek.
      Zeker op Youtube eens invullen want aan de hand van die filmpjes heb ik het mezelf geleerd.
      En op Google en Pinterest zijn ook hele mooie voorbeelden te vinden.

      Verwijderen
  5. Mooie deken. Geeft toch weer een lekker gevoel om iets af te ronden?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar door af en toe op te ruimen word iets toch heel mooi afgemaakt!
    Onder mijn naaitafel is het ook een troep ben ook begonnen met opruimen en kom dus ook dingen tegen waar ik aan begonnen was en dus ook moet afmaken, dus het is heel herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen