Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Feest met klasse...

Het is weer zo ver nog een paar nachtjes en dan verjaart onze oudste dochter.
We trapten af met het feest voor haar vriendinnetjes.
Mevrouw vroeg om een high tea feestje.
Samen maakten we een woordweb bij het feest en bedachten hoe we het zouden gaan invullen.
En dit is het geworden........

De uitnodiging.















De tafel inclusief authentieke theekopjes.

Cadeautjes uitpakken (vanwege privacy geen foto's hiervan).

We beschilderden servies.

We pakten het leuk in om het zo als bedankje nog na te brengen.

















Dronken thee, echte en limonadethee.















Maakten armbandjes.















Genoten van de vele hapjes.






























En dat alles met Engelse klasse!!
Het was een superfeest! Geweldig om ons oudste meisje zo zien te genieten met haar vriendinnen.

Ik hoop dat jullie ook genoten van jullie weekend!!
Liefs BY JM

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit!
    Fijn om je dochter te zien genieten zo samen met haar vriendinnen daar doe je het voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een super leuk feestje. Erg mooi allemaal.

    Groeten van Jufrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergezellige foto's. Dat zal een verjaardagsfeestje geweest zijn waar nog lang over nagepraat zal worden. Echt heel leuk. Ik zie het zo voor me. Al die gezellige dametjes in de dop :-) Vergeet ik bijna te feliciteren. Bij deze. Proficiat! (geef jij het door aan je dochter?) ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste: gefeliciteerd! Het ziet er echt super uit. Moet gezellig geweest zijn.
    Ten tweede: ik moest zo lachen want ook ik ben bezig een high tea/knutselfeestje te organiseren voor ons meiske. Als je nog tips voor lekkers hebt hoor ik het graag, daar blijft ik nog een beetje steken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter. Wat een superleuk feest!!

    BeantwoordenVerwijderen