Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Er was eens een olifantje....

Afgelopen zomer kwam ik deze superleuke coupon tegen! Ik zag mijn neefje er gelijk in rondlopen.
Ik koos een eenvoudig patroon uit de Ottobre.
Terwijl ik bezig was moest ik de hele tijd denken aan een bewegingsversje. Ik leerde dit bij de cursus Muziek op  schoot. Onze kinderen vonden het alle drie een heerlijk versje.

En daarmee sluit ik dit bericht dan maar af:

Trippel als een muisje, trippel trippel trap,
Loop als een paardje, stap, stap, stap,
Stamp als een olifant, boem, boem, boem,
en vlieg nu als een bijtje..... Zoooooeeeem!

Veel plezier er mee neefje en flink stampen als een olifant, het versje kom ik je wel leren!!

Liefs BY JM






4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief stofje en shirt is dit geworden. Het liedje kende ik nog niet. Ga ik zo eens uitproberen op de kinderen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk stofje om een shirt van te maken, daar zal je neefje wel blij mee zijn!
    En met het leren van het liedje zal het ook wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stof, je hebt er een mooi shirt van gemaakt! Dit versje ken ik niet, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen