Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Kwaak

Een tijdje terug won ik leuke stofjes bij Dianez. Hiervan ging ik een rugzak maken voor/met zoonlief.
Helaas was er geen tijd meer om hier al in de vakantie aan te beginnen en toen ook nog eens in de eerste week zijn alternatieve gymzak kapot ging werd de nood wel steeds groter.
Gistermiddag had ik eindelijk geen andere verplichtingen en knipte ik de stof, streek ik de banden en lusjes.
Gisteravond mezelf dan aan het naaiwerk gezet en voilà! De kikkertas is een feit.
Het moesten de kikkers worden want die zijn groen. Iets nieuws: zoonlief heeft sinds deze zomer een echte lievelingskleur! En dat is groen.
Dus alle overige stofjes die we erbij kozen moesten ook groen zijn.
Het nieuwe ruitje, wat ik tijdens een dagje Amsterdam op de Albert Cuyp kocht, moest er ook gelijk aan geloven. En een restje donkergroen kozen we voor de voorkant.
Ik liet zoonlief drie rugzakken zien en hij koos voor het model uit de eerste Zo Geknipt.
Deze maakte ik eerder al eens en beviel mij toen goed.
Dus dat in elkaar zetten was zo gepiept.
We lieten de paspel weg maar maakten wel de voorzak.
En zo komen we dan tot een flitsend eindresultaat, hopelijk levert het vele mooie kikkersprongen op in de gymles!

Groetjes BY JM

Wat is dat??
Daar moet ik meer van weten...
Toch maar liever niet erin.

Heel handig dat die bandjes zijn vastgezet, kunnen ze er niet doorheen schieten.
Even op de foto met mijn soortgenoten!

5 opmerkingen:

  1. Zo dat is nog eens een mooie rugzak. Leuke manier om foto's te maken, hihi.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk rugzakje geworden en dat stofje is er echt perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk stofje ! Ik vind groen ook leuk en nu ik erover nadenk, mijn zoon heeft best veel groene kleding ook, zelfs een groene broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een schattige rugzak heb je gemaakt zeg! En ook zo leuk dat jullie alles samen bedacht hebben. Later als hij groot is wordt je zoon vast net zo'n prachtkerel als mijn (zolder)zoon ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen