Pagina's

donderdag 11 september 2014

Hieperdepiep!

Mijn activiteiten op naaigebied lagen nogal laag de afgelopen tijd.
Eerst was er de vakantie met allerlei geklus, nu is er het wennen aan het weer terug werken en de eerste drukte van alles wat weer opstart en dan was er ook nog eens een hoop geregel voor een jarige job.
Onze jarige job werd afgelopen maandag 4 jaar en mocht nu dus eindelijk naar school!
De afgelopen twee weken was ik erg druk met het maken van een cadeau voor haar en dat had echt niks met naaien te maken, maar wel alles met het vastleggen van herinneringen.
In de laatste week van de vakantie heb ik me flink ingezet om een selectie van heel veel foto's te maken.
Deze heb ik laten afdrukken en heb ik daarna twee weken lang in zitten plakken, zodat onze jongste nu dan ook tastbaar haar herinneringen en verhalen heeft aan de babytijd en peuterjaren. Het werden zelfs twee boeken! Maar ja wat wil je het waren ook 600 foto's.
En ze was ontzettend blij met haar cadeau's en ook de fotoboeken. Vandaag haalde ze al zo'n verhaal aan: Oma moest huilen toen ik er nog maar net was hè? Hoe komt dat dan?
Je kan wel merken dat ze al een echte kleuter is!

Liefs BY JM


4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je dochter, zal wel even wennen zijn nu zij ook naar school gaat!
    Mooi die fotoboeken, is toch een blijvende herinnering voor nu en later!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag! Wat een onzettend mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte met je grote dochter ! Zo wijs al hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Wat een overgang als ze naar school gaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen