Pagina's

woensdag 10 september 2014

En we togen weer naar.....

Simsalabim toveren met stof in Essen!
En ik kwam thuis met deze leuke stoffenbuit.


Ik kocht o.a. bij Pieke Wieke, Stoffenuiltje, Liesellove, en nog een andere kraam waar ik de naam van ben vergeten.
Ik hoop vurig dat het weer erg geslaagd was en dat er ook weer een voorjaarseditie komt!
Ik heb weer helemaal zin om aan de slag te gaan met deze lapjes.
Maar niet voor alle stofjes gewassen zijn.
En dan krijg je dit in je tuin, en daar kan ik dan helemaal vrolijk van worden!!

Liefs BY JM

                                       

2 opmerkingen:

  1. Wauw mooie stofjes. Nu baal ik extra dat ik er niet heen kon gaan.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes! Ben benieuwd naar wat je er mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen