Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Surprise!

Het is al weer even geleden.....
We hebben genoten van een heerlijke vakantie, waarin klussen in huis en dagjes uit de rode draad waren. Een eerste glimp kregen jullie al eind juli. Inmiddels is er nog veel meer om te laten zien. Dat bewaar ik voor een volgende keer. Nu eerst over mijn gemaakte give away.

Niets is leuker als een verassing dacht ik toen ik deze give away uitschreef!
Helaas had mijn naaimachine ook een verassing voor me in petto......
Gelukkig kon ik ruim anderhalve week later mijn verassing alsnog gaan uitvoeren.
Omdat je bij het opgeven wat vragen moest beantwoorden heb ik me door deze gegevens laten inspireren.
Na eerst een beetje tegensputteren, niet weten hoe of wat, kwam dan ineens dat lampje.
Kleurrijk en de lievelingskleur zijn hierbij mijn uitgangspunt geworden.
En wie is er kleurrijker dan Stephanie Haytink van handwerkjuffie?
Ze heeft ooit eens prachtige kussens gemaakt met daarop haakwerk genaaid, nog eens bingo, twee disciplines die ik ook erg leuk vind!
Voor het patroon van de doily heb ik me laten inspireren door HaakKamer7.
Een lintje en een bandje maakten het geheel af en hebben een kleurrijk resultaat gegeven!
Om piepen van de vulling te voorkomen heb ik een sluiting gemaakt met kam snaps, wat een fantastisch hulpmiddel is dat!
Nu maar hopen dat de ontvangers net zo blij zijn met het resultaat als ik zelf.....

En nu weer op naar het ritme in de weken (het is weer even wennen).

Liefs BY JM







3 opmerkingen:

  1. Zo, dat ziet er leuk uit. De ontvangers zullen hier vast vrolijk van worden met zulke schitterende kleuren.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er nog steeds heel blij mee en vind het een feestje om naar te kijken als ik op mijn hobbykamer zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een late reactie, maar wat zijn ze mooi geworden. Leuk dat ik je geinspireerd heb. En wat een vrolijk en fijn cadeau om te ontvangen. Zal snel je blog weer bijlezen.

    Groetjes, stephanie

    BeantwoordenVerwijderen