Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Tadah de deken is klaar!

Eigenlijk is de Mexicaanse deken al een hele tijd klaar. Hij was al bijna in gebruik genomen door mijn schatjes.
Het duurde een hele poos voor ik foto's nam..... Een ander plan had ik, maar gewoon simpelweg geen tijd voor mijn plan.
Dus nam ik in mijn vertrouwde omgeving foto's en ik moet zeggen dat ik toch tevreden ben met het resultaat.
Nadat de deken klaar was heb ik er nog een rand omheen gehaakt, toen ik overging op de golven van de rand afwerking bleek ik niet helemaal uit te komen, grrrr.
Dus besloot ik toen toch maar dat ik het bij dit gedeelte van de rand zou laten.
Afgelopen weekend zagen we onze lieve oppas/vriendin weer en konden we haar blij maken met deze vrolijke deken!
Nu lekker voor frisse zomeravonden buiten en straks tijdens koude avonden op de bank!!
Veel plezier er mee!

Liefs BY JM








8 opmerkingen:

  1. Prachtig! En zo lekker vrolijk, zelfs op zo n regendag als vandaag is het vrolijk in je huis met zo'n deken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!
    Je oppas/vriendin zal hier zeker blij mee zijn, zo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeau om te krijgen!

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke vrolijke deken. Schitterend.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige deken. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen