Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Snif, snif, zwaai, zwaai!

En, nee hoor ik ga jullie niet gedag zeggen.
Wel zwaaien we een aantal juffen van onze kinderen uit en een vriendinnetje van dochterlief. En ik ga zelf volgend jaar in een andere jaargroep werken en zal de samenwerking met mijn huidige paralel collega's gaan missen!
Dus naaide ik hoezen voor om tissue boxen. Het patroon komt uit de eerste Zo Geknipt (in het najaar komt de tweede versie uit, daar ben ik wel nieuwsgierig naar).
Het was heus productiewerk 12 stuks heb ik er gemaakt. Er zijn er nu nog 3 over nu we ze hebben weggegeven. Die zet ik bij mijn voorraad cadeautjes, altijd handig!
Erbij zeg ik: Snif, snif, zwaai, zwaai! Bedankt voor de fijne tijd die we samen hadden allemaal!

Liefs BY JM




6 opmerkingen:

  1. Overuren gemaakt zie ik. Een origineel cadeau, zeker met die tekst er bij.

    Fijne dag,

    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ik schrok bij het lezen van je eerste zin. Gelukkig neem je geen afscheid van ons. Poeh! :-))) Leuke cadeautjes heb je gemaakt joh! Top cadeau. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! origineel en altijd handig om te hebben. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, da's een flinke stapel, leuk! Heel toepasselijk afscheidscadeautje met al dat gesnif ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt aardig je best gedaan!
    Het zijn leuke en toepasselijke cadeautjes geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen