Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Klusserdeklus

Dat roept Klus van Plop ook en is een veelgehoorde quote in ons huis nu we hier aan de klus zijn.
Project 1 is klaar!
Alles kwam er aan te pas: bloed (een klein wondje maar gelukkig), zweet (heel veel door het warme weer) en tranen (van ontroering dat kleine meisjes nu toch wel ineens heel groot worden).
Zie hier het resultaat van het prachtige kamertje voor onze jongste spruit.
Ook het laatste project dat ik heb afgerond is gelijk mee gefotografeerd! Het veelkleurige snoepkussen.
Gelijk even de andere naaimachine kunnen testen en inmiddels ook al druk geweest voor mijn give away.....daarover later meer als ik de verassingen heb kunnen verzenden en zeker weet dat de ontvangers hem hebben ontvangen!
Het zijn veel foto's omdat ik nogal trots ben op het eindresultaat. Een fris, lief en kneuterig kamertje!
En dan moet ik vooral niet vergeten te zeggen dat de kleine meid me wel 100 keer heeft bedankt voor haar mooie kamertje! Daar doe je het dan voor!!

Liefs BY JM

Een klein maar fijn kamertje!

De hartjesslinger aan het bed.

Het beddengoed van Lief! Dit was mijn inspiratiebron voor mijn haakwerk.

Lieve beestjes aan de muur, de kaartjes vonden we in een winkeltje in Egmond aan Zee.

Een hoekje van het kussen en de oude gehaakte deken (in de mand) die eerst over het voeteneind in het ledikant lag.

De hartjes aan de rand van het bed!

Tadah, het kussen!

De knuffels kunnen lekker slapen tegen de eerder gemaakte patchwork kussens.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kamer! De banen op de muur vind ik super! Heerlijk toch om zo bedankt te worden? Daar doe je het voor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan,de dochter zal wel content zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het een schitterend kamertje geworden!
    Heel erg leuk met al die kleurtjes, snap dat je dochter er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen