Pagina's

maandag 7 juli 2014

Kleedje, pech en geluk....

Voor een meisje uit mijn groep was ik druk bezig met het maken van een afscheidsdekentje.
Alle leerlingen uit mijn groep hadden een stofje meegebracht en ik heb er zelf nog een aantal witte vierkanten aan toegevoegd, waar we de namen op kunnen zetten en een lieve tekst.
Het ging allemaal best aardig en ik was een flink eind op weg. Ik was druk met het spelden van het bias wat ik er om heen wilde naaien en toen gebeurde het.......
Zomaar uit het niets begon de naaimachine te naaien en dat terwijl er niemand aan het pedaal zat.
Snel de stekker er uit. Even wachten en kijken wat er daarna ging gebeuren. Stekker er weer in, weer ging de naaimachine zelf aan de haal. Stekker eruit, pedaal eruit, stekker erin en weer gebeurde het. En toen volgde een luide knal, rook kwam uit de bovenkant en stinken, foute boel dus. Drie dubbel balen en dat juist nu!
Gelukkig mocht ik het naaimachine van mijn buurvrouw lenen en kon ik mijn klusje afmaken, maar een andere naaimachine dat is toch niet die van jezelf waarvan je weet hoe of wat de steken uit zullen vallen.
Omdat dit het oude naaimachine van mijn schoonmoeder was belde ik haar om te vertellen wat er was gebeurd, weet je wat ze zegt???
Je krijgt mijn naaimachine wel, ik gebruik hem toch niet zo vaak, als ik dan eens iets heb doe jij dat wel even voor mij. Hij moet wel eerst een onderhoudsbeurt en kan er dan weer tegenaan.
Staat er binnenkort dus een andere Husqvarna op mijn tafel, hoe fijn!
Dank je wel lieve schoonmama!!

Liefs BY JM

P.s. Lieve winnaars van de give away, dit gooit wel mijn planning in de war om jullie te voorzien van een verassing. Ik laat jullie nog weten wanneer je de verassing kan verwachten. Zoals ze bij ons thuis dan altijd zeiden: Wat in het vat zit, verzuurt niet......

P.s. De foto's zijn niet van heel goede kwaliteit, je kent het wel even snel met de telefoon....





1 opmerking:

  1. Wat een toffe schoonmama heb je zeg! Het is een leuk kleedje geworden, leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen