Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Gewonnen....

En al weer won ik wat. Deze keer deed ik mee met een give away bij Van Jansen.
Ze gaf 2 mooie jurkjes weg, een slaapzak en een gepersonaliseerde lunchtrommel.
Ik ga me op voor 1 van de twee jurkjes en voor de lunchtrommel.
En prompt las ik later dat ik het jurkje had gewonnen.
Wat dagen later viel de envelop door de brievenbus. Wat een pareltje!! Ik liet onze jongste dochter het passen en het zit haar als gegoten. Ze kwam me melden dat ze het niet meer uit wilde doen!!
Heel voorzichtig heeft ze gegeten zodat ze het de dag erna nog een dagje aan kon.
En het staat haar echt prachtig! Lieve Esther van Van Jansen heeeeeeel erg bedankt voor dit prachtige jurkje!

Liefs BY JM






8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en mooie give away om te winnen!
    Staat je dochter prachtig en ik begrijp het dat ze de jurk niet meer wilde uit doen, welk meisje wil er nou niet zo'n mooie jurk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke jurk. Het staat haar goed.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldig cadeau voor een give-away. Het jurkje staat jouw dochter geweldig.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik won de andere jurk! Prachtig hé! Wat ontzettend mooi staat hij bij je dochter. Mijn nichtje mag nog even groeien ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw. inderdaad het staat haar prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie deze post nu pas! Hij zit haar inderdaad als gegoten! Heel veel plezier ermee! X

    BeantwoordenVerwijderen