Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

Snoepkussen

In het boek Haken en Kleur staat dit fantastische snoepkussen. Voor de kleine meid wilde ik ook nog wel een kussen maken voor op haar kamer. En de titel snoepkussen vind ik op haar kamer ook wel van toepassing. Ik gebruik dit patroon met dunner garen en een dunnere naald. Dat zijn dus heel veel steken. Het is geen moeilijk patroon en dat is ideaal in deze drukke tijd.
Zo kan ik even lekker mijn hoofd leeghaken!
Na flink opruimen deze week heb ik mijn bolletjes katoen die ik laatst showde gezellig in de mandjes gedaan die eerst op de babykamer stonden. Hebben deze ook weer fijn een nieuwe bestemming gekregen! En het staat ook een stuk gezelliger in de huiskamer ipv een kartonnen doos...
Op deze foto zie je een gezellige tussenstand van hoe de boel er nu voor staat...
Gezellig zo met al die kleurtjes! Daar kan ik nu echt vrolijk van worden.

Liefs BY JM

garen: Phildar Cotton 3

3 opmerkingen:

  1. Ik word langzaamaan wel erg nieuwsgierig naar het boek. Zal er deze week eens achternagaan. Ik zie bij jou ook al weer zo'n vrolijk werkstuk. En dan die gezellige bolletjes die er tussenuit piepen. Haak ze en dank je wel voor je lieve woorden op mijn vorige blogbericht. Het deed me goed en ik zal zeker naar je luisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Lief zijn voor jezelf is zo belangrijk, zeker in drukke tijden.

      Verwijderen