Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Hieperdepiep give away!

Nog een paar dagen en dan is deze blogschrijfster jarig!
En bij een verjaardag horen slingers en cadeautjes.
Graag geef ik ter ere van mijn verjaardag een cadeautje aan 1 van jullie weg.

En omdat cadeautjes nu eenmaal verassingen zijn deze keer dus een verassings give away!
Als je mee wilt doen, laat je het volgende aan me weten:
-je lievelingskleur
-je lievelingsdier
-lievelingswoord
-favoriete stijl

Op woensdag 25 juni mijn echt verjaardag zal ik de winnaar bekend maken.
De uitvoering zal plaats vinden in de week van 14 juli en uiterlijk 18 juli op de post gaan, dit ivm tropenweken na mijn verjaardag op mijn werk.

Lijkt dit je wat? Laat dan een reactie achter en geef antwoord op de vragen.

Ik heb er nu al zin in!

Liefs BY JM


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Alvast gefeliciteerd en ik doe graag mee! Mijn lievelingen; groen, konijn, love en romantisch! Ik ben zeeer benieuwd wat de verrassing zou moeten zijn. Spannend! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away!
    Mijn favoriete kleur: aquablauw, dier: hond, lievelingswoord: liefde, stijl: kleurrijk
    Alvast een fijne verjaardag woensdag!
    Ben benieuwd wat het gaat worden!
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat leuk. Graag doe ik mee. Mijn lievelingskleur: petrol, mijn lievelingsdier: pinguin, mijn lievelingswoord: gezin, mijn lievelingsstijl: romantisch.

    Ik wens je een hele fijne dag woensdag, alvast proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een gelukkige verjaardag gewenst... hopelijk ga je een leuke dag tegemoed.
    Voor deze leuke give-away doe ik graag mee.
    Lievelingskleur: turquoise
    Lievelingsdier: hond
    Lievelingswoord: dochter
    Favo stijl: beetje retro
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Alvast gefeliciteerd... Ik doe graag mee, dus.... Groen of blauw, uil, geluk en modern...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep hoera! Dikke proficiat.
    En wat een spannende give-away:
    Lievelingskleur: blauw (oceaanblauw)
    Lievelingsdier: ???
    Lievelingswoord: hoop
    Favoriete stijl: vintage en retro

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk! Laat ik ook eens meedoen aan een give away, ben benieuwd! Mijn lievelingskleur: roze, mijn lievelingsdier: giraf, mijn lievelingswoord: happy en mijn stijl: kleurrijk. Alvast gefeliciteerd, we maken er vrijdag een gezellige lunch van!

    BeantwoordenVerwijderen