Pagina's

woensdag 25 juni 2014

En de winnaar is......

Wat een dag, wat een dag!Niet verwacht, wel gekregen een superverjaardag!!Iedereen was druk en toch ben ik tussen de bedrijven door ontzettend verast en verwend en gefeliciteerd.Manlief zat vandaag in het oosten van het land voor zijn werk en had ook nog een bbq met het bedrijf. Zoonlief had een feestje van een vriendje en was dus ook de middag weg. Dus tja, wat kan je dan nog verwachten....
Vanmorgen vroeg werd ik wakker gezongen door mijn kinderen. Aansluitend stond een feestlijk ontbijt klaar, croissantjes, gekookt eitje en jus d'orange aan alles was gedacht (en dat om half 6 's ochtends).Tijdens het ontbijt mocht ik ook nog diverse cadeau's uitpakken.Daarna stroomde de felicitaties binnen via diverse media.Vanmiddag aten we cake met aardbeien en slagroom. En vervolgens werd ik nog eens verast door mijn dochter, die samen met papa had bedacht om me mee te nemen naar een terras.En bij thuiskomst lag er ook nog heel veel leuke post, waarbij onder andere een hele leuke kaart van Dianez!Hieperdepiep! Wat een feest!Ik ben mijn kinderen en liefste heel dankbaar voor de feestelijke dag die ze me hebben gegeven!
En nu is het tijd om mijn tractatie weg te geven! Ik heb random.org er op los gelaten en de winnaar is....



True Random Number Generator  7Powered by RANDOM.ORG



Raspberry!
En omdat ik in zo'n goede bui ben verras ik graag nog iemand..... 
True Random Number Generator  2Powered by RANDOM.ORG
Dianez!
Als jullie me een berichtje sturen op bvharen apenstaartje hotmail punt com.Dan zorg ik dat jullie verassing uiterlijk 18 juli op de post gaat!
Zo en nu nog even lekker verder feesten! Mijn dag kan niet meer stuk!Heb een fijne avond allemaal!
Groetjes BY JM

4 opmerkingen:

  1. Fijne verjaardag Boukje, gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en SUPER dat ik de gelukkige ben van je extra give away!
    Zal je straks even mailen.
    Nog een fijne avond en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd. Zo te lezen heb je een mooie dag gehad.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, twee keer weggegeven! Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. En hoe fijn dat ze je dag toch nog zo feestelijk gemaakt hebben! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen