Pagina's

maandag 9 juni 2014

Doosje met lekkers en nog eens gewonnen!

Over dit doosje met lekkers heb ik nog niet geblogd.
Daarom tijd nu voor deze snoeperij....
Om een beeld te krijgen van een hoop kleurtjes bestelde ik deze Phil Coton 3 een tijdje terug bij Ans en Evelyn Bienefelt van Wol en Breiboetiek. Fijne webwinkel met een zeer snelle levering!
Ik maakte er al de knikkerzak van en een volgend project is in de maak....
En genoeg idee├źn om nog meer te maken....







































Deze week klepperde mijn brievenbus nog eens flink en ontving ik deze give away die ik won bij Janet van Dreamstuff!
Dank je wel voor de mooie etui!

Liefs BY JM

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige kleuren!
    Daar zullen weer mooie dingen van gehaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit snoepgoed is veel lekkerder dan echte zoetigheid!

    Veel plezier ermee.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een doosje vol mooie kleuren! Daar ben je nog wel even mee zoet.
    Ook een heel leuk etui, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen