Pagina's

maandag 5 mei 2014

Pleated Clutch

Radiostilte........ Nee hoor we genieten van onze meivakantie. Wat niet wil zeggen dat we hebben stil gezeten, alleen de aandacht is wat anders verdeeld en we doen wat meer andere activiteiten. Zo gingen we onder andere naar de bioscoop, gingen de kinderen logeren en had ik zelf een leuk bedrijfsfeest van manlief en maakten we van de week een wandeling door de Loonse en Drunense Duinen. Daar tussendoor haakten en naaiden we wat...... De komende dagen zal ik daar wat berichten over schrijven. En om te beginnen een post over deze Pleated Clutch.

Na de kleine versies die ik pas geleden maakte was ik toe aan een versie voor mezelf!
Ik kocht namelijk na de eerste Gingerbread blouse een Kam snaps tang en wilde die tang en toebehoren stijlvol opbergen in een praktisch etui.
Ik maakte van een stofje van de gelukkige huismus (die ik kreeg bij de lapswap van vorig jaar) mijn zo gewilde pleated clutch. En alles past erin! Keurig opgeborgen dus.

Na deze grote ging ik nog even door en er rolden nog twee kleine versies van onder de naaimachine vandaan!
Altijd handig om een paar te hebben liggen voor een gelegenheid of zo!

Groetjes BY JM

P.s. Let op het volgende bericht is  nummer 200! Dusssss give away time!!





5 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes! Heerlijk hé zo'n kamsnaps tang, heeft bij mij al veel dienst gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou.... jij zit ook niet stil... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch om zo te genieten van de vakantie en al die andere dingen. Ik heb zelf ook van die periodes dat ik wat minder blog. Geeft niks. Wat laat je leuke clutches zien zeg! En wat knap dat je zoiets moeilijks kunt naaien. Ik doe het ze niet na :-) Die rokjes van vorige blogpost waren ook zo leuk :-) Fijne vakantie nog verder hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal leuk geworden.
    Je zal veel plezier beleven aan je kamsnapstang echt een super handig ding!
    Geniet nog even lekker van je vakantie!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen