Pagina's

zondag 18 mei 2014

Opperdepop

Doelstelling:
Een deken haken voor onze lieve vriendin. Met 7 bollen Stylecraft DK a 100 gr per stuk en het patroon uit Haken en Kleur. Doorhaken tot de bollen op zijn...

En dat is inmiddels gelukt!!!


Met deze kleine restjes kan ik geen toer meer aan de deken haken!
Ik dacht dat de deken zo'n 1.50 cm zou worden.... het werd 1.75, tadah!! De deken is 90 cm breed en 1.75 lang, een flinke dus.




Tijdens de laatste toeren heb ik nagedacht welke kleuren ik voor de rand wil gebruiken, ik dacht eerst aan zwart of donkerblauw. Maar heb inmiddels besloten om geel en roze te gaan gebruiken. Nu dus bestellen en dan verder aan de rand. Maar eerst nog draadjes in stoppen...


Wordt vervolgd!

Liefs BY JM

5 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal vrolijk van, wat een leuke kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier word je idd heel vrolijk van!
    Voor een volgende deken, je kan de draadjes ook een stukje meehaken, dat scheelt weer met afwerken aan het eind. Ik zet ze dan nog wel met een steekje vast.

    BeantwoordenVerwijderen