Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Ik heb de zomer in mijn bol......

Behalve het liedje van Hazes in mijn bol, hebben we de afgelopen dagen natuurlijk ontzettend mogen genieten van heerlijk weer, waardoor de zomer nu dus in mijn bol zit!
En dat vraagt natuurlijk om een zomers naaisel!
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik al een begin had gemaakt in de meivakantie, maar wegens garen op (zucht) kon ik het nu pas afmaken.
Ik heb de beschrijving van de droomfabriek gebruikt en het patroon via Fien en Mien geprint vanwege de maten die ik nodig had. Uiteindelijk heb ik nog flink moeten bijschaven omdat onze meiden nogal afwijken van hun maten (smalle 128-134 en brede 110-116), maar het is gelukt om een goed passend patroon te tekenen. Iedere keer tussendoor passen zorgt dat het perfect zit.
Ik heb het nu als halter model gemaakt, maar mocht dit niet werken kan ik het nog ombuigen naar een jurkje met spaghetti bandjes.
En zeg nu zelf, dit stofje wat al veel te lang lag te wachten is toch op en top zomers?!

Groetjes BY JM 

P.s. Mocht je het nog niet hebben gedaan, je kunt je nog t/m 28 mei opgeven voor mijn Give Away!



Stof: van de couponnenkraam markt Breda van een aantal jaren terug
Boordstof: Ank en Wil markt Breda




6 opmerkingen:

  1. Goed gelukt zou ik zeggen. En absoluut heel zomers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn altijd-goed-jurkjes.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fleurige jurkjes, hoop dat je dochters er de hele zomer veel plezier van zullen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere fleurige jurkjes. Hier zal veel gebruik van gemaakt worden met het zonnetje.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke jurkjes! Daar zullen ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn inderdaad echte zomerjurken. Top!! De meisjes zullen er veel plezier van hebben denk ik :-) Groetjes en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen