Pagina's

maandag 19 mei 2014

En nog eens 2 clutches..

De vakantie is inmiddels al een week voorbij en nu pas kom ik toe aan het bericht van dit vakantie werk.
Maar die pleated clutch heeft me gegrepen... hij is geweldig om te maken!
Zowel groot, als klein.
Deze keer twee grote versies. Ik nam stoffen van Noeks die al een tijdje lagen. Koos 2 ritsen uit mijn voorraad en huppakee aan de slag.
En zie hier weer het resultaat van een avondje naaien toen de kids lekker op bed lagen.
En weer twee cadeautjes voor een paar jarigen!

Liefs BY JM




4 opmerkingen:

  1. Mooi! En inderdaad altijd leuk om te cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. De paarse is mijn favoriet, was een leuke stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof niet dat ze ooit gaan vervelen. Deze zijn ook weer zo leuk! Goed gedaan joh!

    BeantwoordenVerwijderen