Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Bericht 200, dussssss

GIVE AWAY TIME!!!!

Zoals eerder gezegd,  de 200 berichten zijn bereikt en ook de 10.000 pageviews zijn overschreden, dus genoeg redenen om nog eens een give away te doen!

En deze keer bestaat de give away uit:


Een gevulde pleated clutch met daarin diverse stoffen, envelopjes en kaartjes!





Wat moet je doen om mee te doen?
Laat een bericht achter voor woensdag 28 mei. Op donderdag 29 mei zal ik de winnaar bekend maken.
En zoals de vorige keer ook al gezegd, wat reclame is nooit weg ;-)
Succes allemaal!

Groet van BY JM

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En een leuke give away heb je bedacht zeg! Ik doe graag mee :-) Ik zal ook een berichtje op mijn blog posten! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuur maar op hoor (haha) Wat een leuke give-away.

    Groeten van Juffouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 200ste blogbericht!
    Wat een superleuke give away, doe graag mee, zal een linkje plaatsen op mijn blog!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, we wagen een gokje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat ! Daar ben ik nog lang niet! Zo'n leuke give-away! Ik doe graag mee en plaats ook een linkje op mijn blog! Veel succes en blogplezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel dikke proficiat met deze mijlpalen in je blogleven! En bij deze doe ik ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw 200 berichten. Tegenover u ben ik echt wel een groentje! Hele dikke proficiat :-)
    Bij deze hebt u er een volger bij!
    Ik doe graag mee aan deze give-away want het is echt een heel 'schoontje'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zo, 200 berichten al. Wat gaat dat snel hè? Maar die give-away ziet er leuk uit, dus ik doe graag mee.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, leuk ! Ik maak graag een kansje.
    Ps: op mijn blog deze maand ook give aways
    http://dreamstuff-design.blogspot.nl/search/label/give-away-mei-2014?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag doe ik ook mee. Heb op mijn blog al even reclame gemaakt voor je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk deze give away, ik waag een kans en op naar de 500 berichten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 200 berichten al, dat gaat hier vooruit, ik doe graag mee aan je give-away. Doe zo voort met je blog, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen