Pagina's

maandag 7 april 2014

Simsalabim toveren met stoffen

Getipt door Nicole van Collie-Collie ging ik zondag 6 april op pad naar Simsalabim toveren met stoffen.
Een stoffenmarkt in Essen net over de grens. En voor mij bijna om de hoek!
Een gezellige kleine markt met veel bekende namen (in ieder geval voor mij dan).
De oudste twee gingen met me mee, ik denk dat ze er ook een belang in zagen....
We struinden lekker rond en kochten van het meegenomen budget heerlijke stofjes!
De eerste stofjes kocht ik bij Pieke Wieke, de overheerlijke Soft Cactus stofjes lagen te pronken op haar kraam en inderdaad streelzacht! Ik koos er 1 voor het kleine dametje dat niet mee was en zoonlief koos er ook 1.
Dochterlief zag ondertussen aan de overkant ook een mooi stofje, zij koos heel gericht een stofje voor een rokje voor Koningsdag bij niemand minder dan Liesel Love.
Daarna kozen de kids een leuke strijkapplicatie bij applicatie-en-zo, we kozen er natuurlijk ook 1 voor de kleine zus.
We struinden nog langs wat kraampjes deden ideeën op, namen wat folders mee en als laatste kocht ik bij Ella en Basiel nog 2 stoere canvas stoffen waar ik iets draagbaars van wil gaan maken, wat precies ga ik nog even bekijken op mijn bord op Pinterest of 1 van mijn boeken.
De overige kraampjes zagen er ook gezellig uit!
Na wat ravotten op de speeltoestellen zijn we weer huiswaarts gegaan.
Zeer tevreden met de gescoorde opbrengst!
En nu dus aan de slag!!

Liefs BY JM
stofjes pieke wieke
stofje liesellove
applicaties van applictie en zo
stofjes van ella en basiel


7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie buit. Ik kon helaas niet naar deze markt. Maar wat baal ik daarvan als ik dit moois zie. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net een snoepwinkel, zo'n stoffenmarkt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stoffen heb je gekocht, heel benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij hebben de dametjes ook ijverig gezocht en gekozen wat ze mooi vonden. En het was niet moeilijk, ze waren er zo uit wat ze graag wilde :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes! En de applicaties zijn ook superleuk (behalve de spin haha brrr...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow super mooie stofjes!!!

    zojuist je blog ontdekt en ben je volger geworden.

    Groetjes Annet
    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen