Pagina's

woensdag 2 april 2014

Pandenrok

Wie al langer meeleest herkent het stofje misschien??
Vorig jaar maakte ik een klokrok voor onze oudste, maar uit het restje zou ik nog wel een rokje maken voor onze jongste.....
Dat doe ik nu dus een jaar later, zo gaan de dingen soms.
Maar goed, ik heb dus het maximale uit het stofje gehaald en voor dochterlief een panden rok gemaakt uit Allemaal Rokjes.
Ook de fournituren waren ruimschoots gekocht en dus naaide ik een gezellig paspel tussenuit en een lief randje onderaan.
En tadah, er kan weer buiten gespeeld worden naar hartelust deze zomer!

Groetjes BY JM




4 opmerkingen:

  1. Mooi rokje en wat een mooie voorjaars foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n fleurig rokje!
    Het is er dan ook het weer voor, hopen dat het zo blijft en dat je dochter het rokje de komende tijd lekker aan kan!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een leuk boek.

    Groeten van Juffrouw Mier (truusdemier.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig stofje. Perfect modelletje om een restant lapje mee op te maken. Een dotje is het geworden met dat geruite rimpelrandje aan de zoom!!.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen