Pagina's

zondag 20 april 2014

Liebster blog award

De afgelopen week ontving ik een Liebster Blog Award van All Set. Ik voel me gevleid dat ik hiervoor ben genomineerd! De vragen zal ik allemaal beantwoorden, maar doorgeven doe ik niet. Ik weet dat ik vroeger nog al eens rijkelijk werd teleurgesteld als ik al leurend met mijn "Herman" brood en brieven overal weer aan kwam en niemand wilde........ Zeg maar een klein jeugdtrauma ;-)




11 feiten overmezelf:

- Blij met de allerliefste man met wie ik al jaren ongehuwd samenleef. Ik weet niet of het ooit van trouwen gaat komen, maar ach we zien wel, zoals mijn oma zou zeggen fijn dat het niet meer moet. Haar positie was indertijd heel anders...
- Trotse moeder van 3 kinderen: Dotje van 7, Kleine man van 5, Prinses van 3.
- Al weer 12 jaar werkzaam in het onderwijs, waarvan de laatste jaren in groep 3.
- Woonachtig in het mooie Brabant.
- Verknocht aan de zee. Het liefst in Frankrijk.
- Altijd al creatief geweest op veel verschillende manieren.
- Maakte mijn eerste rok op mijn 16de.
- Sinds 2006 staat de oude Husqvarna van mijn schoonmoeder vaak op de tafel.
- Autodidact op naai en haak gebied.
- Dol op zeer veel verschillende kunstvormen: muziek, dans, toneel zijn de 3 die het meest mijn interesse hebben.
- Ik lees graag. Tegenwoordig dus vooral blogs! Daarnaast verslind ik tijdschriften en helaas minder als ik zou willen boeken.

Hier de 11 vragen die All Set me stelde:

*Waar ben je het meest trots op?
Het meest trots ben ik op mijn prachtige gezin! Daar mag mijn oudste dochter in het bijzonder bij worden genoemd, die momenteel als functioneel eenorige door het leven gaat en ondanks haar beperking zo fantastisch in het leven staat en zulke mooie resultaten boekt op allerlei gebied! Dikke respect!!

*Wat inspireert jou?
Inspiratie vind ik op Pinterest, in blogs, in het dagelijkse leven. Ook de kinderen op mijn werk kunnen mij inspireren met hun geweldige uitspraken!

*Wat zou je nog eens in je leven willen doen?
Ik zou heel graag een reis willen maken naar Jordanië met ons hele gezin.

*Waarmee kun je jou verrassen?
Ik word van heel veel kleine dingen blij! Maar ik ben zeker blij met met een mooi lapje stof, of een mooi handwerkboek.

*Welk boek moet iedereen gelezen hebben volgens jou?
Pff, moeilijk er zijn zoveel mooie boeken. Ik vond onder de Ombu boom van Santa Monte Fiore heel mooi. Maar vind ook dat minstens iedereen een boek van Annie M.G. Schmidt moet hebben gelezen. Mijn kinderen krijgen dit dus minstens voorgelezen en ook eigenlijk ieder schooljaar probeer ik een boek van Annie voor te lezen.

*Van welke kleine dingen word jij gelukkig?
Van een bosje madeliefjes in zo'n klein kinderknuistje met daarbij de woorden dat ze voor de allerliefste mama zijn, smelt!

*Welk talent zou jij willen bezitten?
Ik zou graag het talent willen hebben om wat milder te zijn voor mezelf, ik kan de lat soms onnoemelijk hoog leggen en het mezelf dan daarmee moeilijk maken. Maar oefening baart kunst, dus oefen ik driftig verder.

*Wat heb je ooit gemaakt... maar doe je nooit meer?
Ik heb ooit een ballonjurk gemaakt, waarbij ik flink heb zitten zuchten. Meestal is het zo dat als er dan wat tijd overheen is gegaan ik dan toch weer een poging wil wagen....

*Wat zou je nog graag willen leren?
Ik wil graag leren hoe je een rits in een broek moet zetten, zeker nu de oudste dochter en zoon vragen om korte broeken met gulp. Ik heb ook al een idee wie ik daarvoor in kan schakelen.... Alleen nog vragen...

*Op welke blogpost heb je de meeste reacties gehad?
Op de post: lente give away en simsalabim toveren met stoffen.

*Wat vind jij zo leuk aan bloggen?
Ik vind het ontzettend leuk om middels taal en beeld mijn creaties de wereld in te sturen, dat is de hoofdreden en daarnaast vind ik het ontzettend leuk om reacties terug te krijgen en steeds meer volgers erbij te zien komen! Het is een virtuele wereld vol gezellige mensen!


Zo, nu zijn jullie toch weer heel wat meer te weten gekomen over mij! Ik hoop dat jullie met veel plezier hebben gelezen en mocht er nu iemand tussen zitten die denkt dat vind ik leuk om over te nemen op mijn blog, laat het dan even weten dan nomineer ik je alsnog en zet mijn 11 vragen voor jou hier weg!

Veel Liebster Award groetjes van BY JM

P.S. Na deze award ontving ik er ook nog 1 van Kiekielot, maar ik hou het bij het beantwoorden van de vragen van All Set.

5 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het kijkje achter jouw schermen! Leuk!
    Grappig, ben ook een groep drie juffie in hart en nieren... Al ga ik volgend jaar naar de bovenbouw, dat zal wennen zijn hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo wat van je te lezen. Ik heb die award geloof ik ook een tijdje terug ontvangen en nog niets mee gedaan. Misschien toch eens doen.. is erg leuk om te lezen. En ik herken het doorgeven ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om iets meer over je te lezen in je dagelijks leven!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar over dat doorgeven. Het heeft wat weg van een kettingbrief. Maar leuk om wat meer over je te weten. Ik lees je blog al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen . Maar ben nu wel nieuwsgierig of de rits / gulp al uitgeprobeerd is? Gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen