Pagina's

maandag 14 april 2014

Gingerbread overhemd

Mijn eerste naaisel uit Homemade mini couture is een feit.
het boek staat al een hele tijd in mijn kast. Maar de summiere omschrijvingen weerhielden mij ervan om aan de slag te gaan.
Het boek ligt er inmiddels bijna een jaar en het stofje wat ik vorig jaar aan het eind van de zomervakantie kocht lag ook al een eeuwigheid gewassen klaar.
Nu mezelf bij elkaar harken en het lef hebben om aan de slag te gaan.
Ik vind mijn eerste poging niet slecht, al zijn er nog wel een paar kleine puntjes voor verbetering vatbaar, maar die nemen we mee bij een volgend bloesje.
Nu de knoopsgatenvrees nog overwinnen en dan kan het bloesje gedragen worden.

Liefs BY JM






5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit!
    Die knoopsgaten....heel herkenbaar, maar door te oefenen gaat het iedere keer beter!
    Succes ermee!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Je kan ook kamsnaps bij kleurenmix bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vanavond een tang besteld, ben benieuwd of het goed werkt...

      Verwijderen
  3. Erg mooi! Gewoon doen hoor die knoopsgaten, gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hip bloesje, mooi gemaakt, leuk stofje ook.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen