Pagina's

woensdag 9 april 2014

En de winnaars zijn.....

Vandaag is het dan zover.....
Alle namen op een briefje, schaaltje 1 en schaaltje 2.
Ik heb dochterlief gevraagd om me te helpen.
Eerste deden we schaaltje 1 waar alle deelnemers voor setje 1 in zaten.
Deze hebben we in de lucht gegooid en daarna er 1 van opgeraapt.

Bij setje 2 had mevrouw het te druk met haar smarties ze wilde nog net even grabbelen en toen de foto nog eens over moest zei ze daarna dat ze geen zin meer had, hoezo begrijpelijk als je druk bent met zo iets lekkers :-)

Maar wie oh wie stonden er nu op die briefjes......
Tromgeroffel......

Set 1 gaat naar Firewoman

Set 2 gaat naar All Set

Proficiat dames! Sturen jullie mij je adresgegevens? Mailen kan naar bvharen@hotmail.com. Dan zorg ik dat de setjes zo snel mogelijk op de post gaan!
En voor alle andere dames, blijf mijn blog in de gaten houden, ik heb bijna 200 berichten gepost en bijna 10.000 pageviews, redenen genoeg om binnenkort nog eens iets weg te geven!

Liefs BY JM

Schaaltje 1 voor Set 1
Klaar om te strooien
Dat is echt heel leuk!
Nu dus 1 briefje pakken.
Schaaltje 2 voor Set 2
Deze gaat het worden.
De namen van de winnaars zijn.....

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Super! Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om zo'n assistente bij de hand te hebben. Haar gebaar doet me denken aan een confettimomentje. Heb je mijn confetti trouwens al gekregen? Ik heb het meteen opgestuurd na het bekendmaken van de winnaars. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had goede hulp van je dochter, en natuurlijk als er iets lekkers is dan is dat vaak belangrijker :-)
    Jammer niet gewonnen, de dames die wel gewonnen hebben gefeliciteerd maak er iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, wauw wat leuk. Ik zal je een mailtje sturen met het adres. Dit is een flinke opsteker na zo'n lange werkweek. Je maakt het begin van mijn weekend meteen goed ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik nomineerde je voor een Liebster Award!
    Benieuwd? Kijk even op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je pakketje met veel plezier ontvangen, dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen