Pagina's

maandag 31 maart 2014

Lente Give Away

Vorige week kondigde ik hem al even aan... een Give Away hier op het blog!
En ik geef graag twee setjes weg!
Wat krijg je daarvoor:
- 3 feestelijke envelopjes (deze verschillen per set, dus zie foto)
-een lapje bloemetjes stof van 50x50 (en daar kan je echt heel veel leuke kleine dingen van maken)
-een lapje ruitjes met roosjes stof van 30x35
-2 knoopjes
-wat lintjes en/of strikjes dat is net een klein beetje anders per setje maar de foto's zeggen genoeg

Wat moet je doen:
een reactie achterlaten en aangeven welk setje je graag ontvangt. Simpeler kan niet.
Op 9 april maak ik bekend wie de twee gelukkigen zijn. Enne, een beetje doorvertellen mag altijd ;-)

Veel liefs,

BY JM

set 1

Set 2



11 opmerkingen:

  1. Leuk,ik doe graag mee... Heb geen voorkeur, beiden zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give away, doe graag mee, als ik zou winnen wil ik graag voor setje 2 gaan!
    Zal een linkje op mijn blog zetten

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk. Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog zetten. Ik ga voor setje 1.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe graag mee voor al dit moois. Set 1 vind ik super! Groetjes nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke vrolijke give-away! Ik doe graag mee en ik zet hem ook gelijk even op mijn blog!

    Ik heb een lichte voorkeur voor set1, door dat snoezig bloemetjesband :D De stofjes en envelopjes zijn prachtig, dus set 2 zou ik ook geweldig vinden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zijn beide setjes en ik heb geen voorkeur ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Ze zien er allebei leuk uit, maar ik ga voor setje 1.
    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk om te lezen dat je weer zo creatief bezig bent. En wil natuurlijk ook wel mee doen. x Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Tamara dat je een berichtje achterlaat!

      Verwijderen
  9. Echt leuke setjes, voorkeur voor set 1 met bloemetjesband en roze lintjes (met twee kleine dochters ben ik helemaal 'into roos'. Link naar jouw blog zet ik op de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuke setjes, voorkeur voor set 1 met bloemetjesband en roze lintjes (met twee kleine dochters ben ik helemaal 'into roos'. Link naar jouw blog zet ik op de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen