Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Gewonnen!

Ja ik deed mee aan de give away op het blog van lincherie and more. En ik mocht mezelf gelukkig prijzen met het winnen. Een mooie lap stof, rits, knopen en wat lintjes!
Neeltje vroeg me om de maat van mijn dochter maar die was op dat moment zeer eigenwijs.... Iets met peuter zijn en zo. Dus gaf ik haar de confectiemaat door.
Op de gok heeft ze dit zeer lieve en mooie setje nog extra toegevoegd aan het pakket, hoe ontzettend lief! Dat doe ik haar niet na! Zo netjes gemaakt echt prachtig en het zit als gegoten! Mijn complimenten!!!
Lieve Neeltje een heel groot dankjewel namens mijzelf en mijn jongste dochter!

Liefs BY JM 







3 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel zeg. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje!
    De lap stof is ook super, lekker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het setje goed zit. Was echt een gok, hihi. ik ben benieuwd wat je gaat maken van de stof.

    BeantwoordenVerwijderen