Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

Blote benen kriebels

Ik nam me voor deze week weer eens achter de naaimachine te gaan zitten, maar was veel te druk met: kinderen kleding te laten passen, opruimen, carnavallen, verjaardagen, zwemmen, buiten zijn, shoppen enz... Best druk zo'n vakantie ;-)
Uiteindelijk lukte het op de valreep....
Na al dat passen wist ik in ieder geval dat zoonlief korte broeken nodig had.
Ik nam het patroon van vorig jaar er nog eens bij maar dan twee maten groter.
Ik besloot om geen naadwaarde aan te knippen om een oversized model te voorkomen.
En zie hier het resultaat van twee uurtjes werk! 
Nu veel zon om bruine benen te kweken :-) 

Groetjes BY JM 





3 opmerkingen:

  1. Ook zin in mooi weer zie ik. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, laat het mooie weer maar komen en blijven de komende tijd!
    Nog een fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi korte broek is dit geworden. Komt direct van pas ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen