Pagina's

zondag 23 maart 2014

Blauw,blauw, ik hou van jou!

Ik weet niet of ik het ooit al eens heb gezegd maar ik heb een voorliefde voor de kleur blauw!
Dus toen ik me groen en geel begon te ergeren aan de Ikea kruk, die vuil was en vol kleuren van allerlei klussen zat, was het tijd voor een make-over.
Schuurpapier, grondverf, lak, kwasten en rollers in de aanslag en gaan met die banaan.
Klinkt alsof het heel makkelijk ging, maar ik ben er tussen alle bedrijven door wel even zoet mee geweest, maar het resultaat mag er zijn en de kruk mag gezien worden.
Zeer praktisch met kleine kinderen als je wat kleding weg wil leggen enz.
Hier het resultaat op foto in mijn favoriete kleur!

Groetjes BY JM 



3 opmerkingen:

  1. Dat is ook een favoriet kleurtje van mij hoor!!! Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat krukje ziet er weer als nieuw uit!!
    Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mijn kleur, wij hebben ook zon krukje en die moet ook nog geschilderd worden

    BeantwoordenVerwijderen