Pagina's

woensdag 19 februari 2014

We mogen weer...

een klein beetje haken!
Al gaat het nog niet zo snel en lukt het nog niet te lang, het lijkt er nu dan op dat de schouder eindelijk wat meer de goede kant op gaat.
Stiekempjes maak ik weer wat plannen en begon aan een klein nieuw project...
De deken voor vriendin ligt ook nog te roepen: Ik wil worden afgemaakt.
Hopelijk zet alles nu door en kan ik weer lekker verder met mijn hobby's die mij zo lief zijn en zorgen voor de broodnodige ontspanning!

Liefs BY JM



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. Fijn dat het al wat beter gaat met je schouder.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk als je weer een beetje wat kan doen. en van die kleurtjes word je helemaal vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat het voor jou veeeeel te langzaam gaat maar uiteindelijk....de resultaten worden super!

    BeantwoordenVerwijderen