Pagina's

zondag 2 februari 2014

Verwennerij

Die had ik wel verdiend ;-)
Ik kan en mag nog steeds niet veel met mijn schouder/arm en dat frustreert echt ontzettend.
Ik wil zo graag weer haken en met naaisels bezig zijn. Het voelt bijna als afkicken van mijn dagelijkse vitamine creativiteit....
Gelukkig kan ik bij vele andere bloggers meegenieten van allerlei maaksels.
En zo zag ik bij Silly Old Suitcase weer pareltjes voorbij komen.... 
Deze armband kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan.
Hij is echt prachtig!!!
Kan ik mijn goede arm mooi versieren!
Ach ja soms moet je jezelf gewoon verwennen.

Fijn weekend en geniet van alle mooie dingen om je heen!

Liefs BY JM 





2 opmerkingen:

  1. Zo af en toe moet je jezelf gewoon even verwennen. Je hebt groot gelijk! Geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is je van harte gegund hoor! Beterschap. En je armband? Die is prachtig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen