Pagina's

maandag 10 februari 2014

Veel te lang laten liggen....

In het kader van als we nu niet aan een grote klus kunnen werken dan maar af en toe een kleine klus doen.
Deze rokjes naaide ik al ergens in september of zo..... de knoopsgaten een maand of wat later en toen moesten er alleen nog knopen aan.
En dat duurde en duurde maar. Iedere keer weer kwam ik het tegen en dacht ik, o ja toch eens snel die knopen aan zetten, en deed het vervolgens niet.
In het kader van de onrust die nu rondhangt wegens schouderblessure besloot ik dan maar om dit te gaan proberen. Want met 1 of 2 knoopjes per keer heb ik toch het gevoel dat ik weer wat heb gedaan :-) Veel meer lukt nu nog niet, inmiddels zitten er wel 10 knopen aangenaaid.
Voor de kleinste spruit heb ik al een bijpassend shirt en maillotje gevonden. Nu nog voor de grote dame.

Liefs BY JM




4 opmerkingen:

  1. Goed bezig toch? Zag ik het goed dat het ribcord is? Dan kunnen je dametjes nog heerlijk aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een ribcord. Lekker warm nog.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke rokjes zijn dat. Fijn dat de knoopjes er nu aan zitten, want het zijn superleuke rokjes die nog lekker warm zijn ook :D

    Groetjes, Collie

    P.s. beterschap met je schouder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is dit herkenbaar. En gek dat we dat laatste stapje dan niet maken hè? Ik hoor het van zoveel mensen. Maar goed, jij hebt het, ondanks je pijnlijke schouder, toch gedaan. Klasse! En het is nog hartstikke leuk geworden ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen