Pagina's

zondag 12 januari 2014

Reuze zachtkleedje

We begonnen 2014 met een leuke en creatieve uitdaging!
Mijn schoonzus had me gevraagd of ik nog een boxkleed wilde maken voor neef Jarek. 
Na het bij elkaar scharrelen van alle spullen, zoeken van inspiratie (er moest een stukje uitdaging in zitten voor mezelf) en het broodnodige puzzel en denkwerk kon ik dan aan de slag.
Ik knipte heel veel lapjes, die ik vervolgens weer aan elkaar stikte tot banen.
Daarna alle banen weer aan elkaar tot een grote lap. Met een zacht dekbed als vulling en een fleecedeken aan de achterkant was het kleed klaar.
Omdat ik niet zeker wist of de extra strook vulling in het midden goed vast gestikt zat en ik doorstikken zonde vond gaf ik mijn schoonzus een doosje met 4 veiligheidsspelden om opfrummelen tijdens het wassen te voorkomen.
Mooi speelkleed al zeg ik het zelf! Ik was in ieder geval reuze tevreden. Uitdaging: geslaagd!
Veel speelplezier op je nieuwe kleed lief neefje!

Liefs BY JM






3 opmerkingen:

  1. Wow ! supermooi en leuke stoffencombinatie ! Daar mag je heel fier op zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi kleedje geworden. Ziet er erg zacht en comfortabel uit. Leuk patroon ook zo!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt superleuk geworden , daar kun je trots op zijn!

      Verwijderen