Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

De eerste 50 cm...

Tijdens de feestdagen nog lekker wat gehaakt aan het dekentje voor onze vriendin.
Het begint nu een lap te worden!
Zo nu en dan meet ik het geheel op en voilĂ  de eerste 50 cm zijn behaald.
Zo ongeveer 1/3 van de lengte die ik wil behalen. En dan nog een rand als afwerking.
Het is in ieder geval lekker warm op schoot...
En ik moet het al opvouwen om het compact op te bergen.
Omdat ik nog bezig ben aan dit dekentje en er nog twee andere projecten liggen/lopen begin ik nog maar niet aan de Crochet Along deken. Eerst weer wat af voor er iets nieuws op de haaknaald zal worden gezet.

Liefs BY JM 


3 opmerkingen:

  1. Hoeveel centimeters heb je nog te gaan?

    Groete van Jufrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heldere kleuren zijn dit. Dat wordt een schitterende deken.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen