Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Don't worry

about a thing
Cause every little thing gonna be all right...

We hadden een super spannende week maar gelukkig ging het goed.
Onze dochter heeft de zware operatie doorstaan en gelukkig weinig pijn.
Nu verder duimen dat het over een jaar nog steeds schoon is.....
Maar voor nu lekker knuffelen, kletsen, kroelen en, zucht, genieten van elkaar.
Dat is zo van ongekend groot belang!
En dat maakt me dankbaar, ontzettend dankbaar.

Liefs BY JM 

P.s Het omhaakte zeepje heeft mijn oma ooit voor me gemaakt en ligt nu op een speciaal plekje zodat ik het iedere dag zie.

4 opmerkingen:

  1. Knuffel er maar lekker op los. Dat doet een ieder goed. Veel sterkte verder toegewenst.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gelukkig, kindjes en operaties, het is niet leuk! Heerlijk knuffelen nu met je mop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh ik "haak" zo maar even in in je blog, maar een operatie is inderdaad niet fijn. Succes!
    En ook succes met je deken! Ben benieuwd naar je kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan, heel veel beterschap. Dat is in ieder geval één zorg minder. Verder super bedankt voor het blad en de mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen