Pagina's

zondag 24 november 2013

Sorry Sinterklaas!

Normaal zou ik het nooit maar dan echt nooit doen. Iets kerstigs neerzetten voor Sinterklaas weer terug naar Spanje is.
Maar ja de omstandigheden zijn dit jaar zo dat de kerstdagen anders dan anders gaan verlopen.
Daags voor de kerst zal onze Dotje geopereerd worden, een pittige operatie.
De kerst staat dus voor herstel, zorgen voor mijn meisje en verder weinig gekkigheid.
De gezelligheid kan maar klaar staan, hoef ik daar niet meer aan te denken.
Dus nogmaals, sorry Sinterklaas, maar ik denk dat u het wel zult begrijpen.
Ons kleinste meisje koos de kaarsen bij de Ikea, de andere spullen vond ik bij een lokaal tuincentrum. De hartjeslantaarntjes kocht ik twee jaar geleden bij de AH.
Wij krijgen er in ieder geval een warm hart van. En dat past dan weer wel bij de tijd van Sint.

Liefs BY JM 

1 opmerking:

  1. Gelijk heb je, gewoon gezelligheid in huis halen. Hopelijk komt het met je meisje helemaal goed. Ik ben je niet vergeten hoor (patroontje), komt snel...

    BeantwoordenVerwijderen