Pagina's

zondag 17 november 2013

Lila voor Liesl

Ik kreeg een opdracht of ik een gepersonaliseerd toilettasje wilde maken in lila voor Liesl.
Omdat lila niet in mijn collectie zat bestelde ik stofjes bij Noeks.
Helaas kwam de envelop maar niet door mijn brievenbus ( helaas niet de eerste keer dat er iets kwijt raakt bij TNT).
Noeks stuurde de bestelling een tweede keer nu wel met succes!
Wat een mooie stofjes.
Precies zoals ik had gehoopt.
Nu hop hop aan de slag zodat de jarige alsnog snel haar cadeau krijgt, want door alle postvertraging haalde ik mijn deadline niet meer.
Inmiddels zit het zo in mijn vingers dat met grote souplesse dit tasje onder mijn naaimachine vandaan rolde!
Ik voegde een roze rits toe, roze flock letters en een lief satijn lintje aan de rits en klaar!

Liefs BY JM




1 opmerking:

  1. Supermooi geworden hoor maar jammer van de deadline. Ik denk echter dat de ontvangster er toch reuzeblij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen