Pagina's

zondag 27 oktober 2013

Van de stapel

Afgelopen zomer probeerde ik zoveel mogelijk dingen te maken met wat ik al had.
Enthousiast sloeg ik aan het knippen en nu ligt er al een hele tijd een stapel die nog in elkaar moet worden gezet.
Zo ook deze twee truien uit Stof voor durf het zelvers.
Dinsdag zat de meisjesvariant grotendeels in elkaar, enkel de boorden moesten nog. Bij nader inzien was de contrastkleur van de kap mooier om bij de boorden te gebruiken als de boordstof die ik eerst wilde gebruiken.
Vandaag ronde ik af.
Ook begon ik aan de tweede al geknipte trui.
En tadah ze zijn alle twee nu al klaar en het is pas half twee....
Wat zal ik nog meer gaan maken....
Eens kijken wat mijn projecten stapel te bieden heeft!
Liefs BY JM 



1 opmerking:

  1. Ook deze zijn super goed gelukt. En handig nu het koude weer er aan komt!!

    BeantwoordenVerwijderen