Pagina's

vrijdag 25 oktober 2013

Op een grote paddestoel....

Ik zag bij Dreamstuff leuke herfstdingen voorbij komen...
Waarbij de paddestoelen slinger mijn aandacht trok.
Daar kunnen mijn 3 koters alle drie een aandeel in hebben dacht ik toen ik het zag.
We schilderden samen de wasknijpers, de oudste twee knipten de hoedjes en de stippen kwamen voor mijn rekening. 
Zo vulden we een middag van de herfstvakantie met gezelligheid en versierden onze tak met deze paddestoelen slinger.
En nu maar zingen: Op een grote paddestoel rood met witte stippen...

Groetjes BY JM 



1 opmerking:

  1. Twee jaar geleden schilderde onze oudste wasknijpers wit en knipte ze hoedjes. Misschien wordt het tijd om ze eens in elkaar te zetten, want die van jou ziet er ook leuk uit.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen