Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Hieperdepiep hoera!

Het afgelopen weekend vierden we de echte verjaardag van onze nu 7 jarige dochter! Met een zelfgemaakte en versierde taart.
En vandaag dan het laatste onderdeel trakteren op school in de klas.
Begin september was ik al begonnen met de voorbereidingen, zo vroeg ben ik anders nooit maar dochterlief kan ieder moment worden opgeroepen voor een ziekenhuisopname en om teleurstelling te voorkomen, wilde ik dat het zo kon lopen dat ze, het feest der feesten voor een kind, niet hoefde te missen.
Dus op tijd aan het zoeken gegaan voor de diverse feest momenten en ze koos voor een heksenthema! Jippie daar kon ik wel wat mee!
Op www.traktatie-maken.nl vond ik deze leuke traktatie van heksen met sprokkelhout in de vorm van zoute sticks op hun rug. 
En voor de juffen/meneren leuke theepotjes, waarin we lekkere thee deden en een chocolaatje aan hingen.
Ze was er helemaal vol van de rest van de middag!
Wat kunnen ze dan toch genieten die meisjes van 7!!!!!

Liefs BY JM 



5 opmerkingen:

  1. Hoera voor je meisje ! En wat een geweldige traktatie. Ik boel ineens iets opborrelen voor het kerstdiner van m'n jongste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Dat ze blij was snap ik wel, het ziet er dan ook super uit. Vindt je het erg dat ik het juffen-cadeau-idee leen? Ik moet volgende maand nl. ook. Voor de klasgenootjes ben ik al klaar maar altijd moeilijk voor de juffen en meesters....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor, ik heb het ook niet voor niets met bronvermelding erbij gezet.
    Je hoeft niet altijd het wiel opnieuw uit te vinden ;-)
    Veel plezier met knippen, plakken en vullen!

    BeantwoordenVerwijderen