Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Feestjurk uit Knippie dec./jan. 2010

En nu weer iets van onder de naaimachine.
Een feestjurk voor ons oudste dametje. Hij komt uit de Knippie. Het was niet moeilijk en toch ben ik er even zoet mee geweest. Ik naai graag bij goed daglicht en zonder al te veel stoorzenders...... 
Daarnaast wil ik het perfect doen......
En zijn er momenteel nog andere zaken die om extra aandacht vragen.....
Maar ik ben blij dat het gelukt is.
Het geeft me dat voldane gevoel waar ik zo blij van wordt!
Waar werden jullie vandaag blij van?

Liefs BY JM 




4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden! En nog geslaagd op de markt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Ga je het combineren met legging en t-shirt of zoiets? Anders moet het weer wel meewerken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een fel rode maillot en fel rood shirt voor eronder gekocht, ook om de boel wat op te halen nu ze een wat bleker snoetje heeft....

      Verwijderen