Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

Terug van vakantie

Sinds een paar dagen zijn we weer terug van een heerlijke vakantie!
Wat hebben we genoten van zon, zee en een prachtig uitzicht bij het huis waar we vertoefden!
Omdat ik moeilijk stil kan zitten had ik wat haakwerkjes meegenomen.
Ik was begonnen aan een sjaal voor de frissere momenten, maar die heb ik op vakantie niet nodig gehad. Het patroon stond in het boek Kringloopgeluk. Simpel patroon wat heerlijk weg haakt. Misschien voeg ik er nog een bloemetje of zo aan toe. 
En kijk hier eens dit is het eindresultaat dat ik fotografeerde op het Franse platteland.
En dat was niet alles...
Maar daarover meer in een volgend bericht.

Groetjes BY JM





1 opmerking:

  1. Mooie kleur is de sjaal geworden. Dat ziet er inderdaad niet al te ingewikkeld uit.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen