Pagina's

woensdag 4 september 2013

Etui volgens patroon spiegelstiksels

Al een tijd wilde ik een etui maken voor de kleine man. Hij had mooie gelpennen en potloden voor zijn verjaardag gehad, maar die verpakkingen vind ik maar zo, zo.
Ik maakte de etui volgens het patroon van spiegelstiksel. 
Achteraf had ik wat dikkere vlieseline moeten gebruiken, de etui had net wat meer mogen staan van mij.
Ook de streep loopt net niet helemaal door. Maar het patroon is wel voor herhaling vatbaar.
En zoonlief.......is gelukkig een echte man die dat allemaal niet ziet en er zeker niet mee zit, hij was dolblij!
Groetjes BY JM 


3 opmerkingen:

  1. Leuk patroon, en dat de ontvanger er dolblij mee is, is het belangrijkste!!! En de streepjes worden je vergeven hoor!!! Groetjes Nienke

    Ps ik hoop dat het weer wat beter gaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof etui ! Ik heb gisteren ook een etui gemaakt, ander patroon.
    Maarre.... kijk eens op mijn blog voor iets heel anders....doen hoor x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag net dat ik je give away heb gewonnen! Leuk leuk leuk!
      Helemaal blij!

      Verwijderen